به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 مهر 94 [ 16:26]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    1,517
    سطح
    22
    Points: 1,517, Level: 22
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 27.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    28

    تشکرشده 57 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Bow همسرمو خودم پیدا کنم یا خانواده م؟؟؟ میشه نظرتونو بگین

    سلام
    من خیلی وقته قصد ازدواج دارم(نزدیک دو سال) و تو این مدت همه ش از خانواده م میخواستم که یه مورد مناسب بهم معرفی کنن. حالا بماند که تو این مدت چه اتفاقایی افتاد و اینکه چن نفرم معرفی شدن ولی منجر به نتیجه نشد.
    اما سوال من اینه؟ از همون اول خانوادم یعنی مادر، خواهر و برادر بزرگترم و حتی پدرم بهم میگفتن خودت باید پیدا کنی. میگفتن دانشگاه از همکلاسیات یا از همکارات. حتی زن عموم که از شهرستان اومده بود میگفت خودت باید هرجا شد انتخاب کنی یا مثلا بری دم مدرسه دخترانه بعد لازم شد بیفتی دنبالش خونشونو پیدا کنی. یعنی بارها این حرفارو به من گفتن. ولی من کلا خودمو در این کار ناتوان میبینم البته یه مورد همکارم بود که بهش گفتم جواب رد داد. وقتی هم خیلی اصرار میکنم بهم میگن تو بی عرضه ای ما نباید پیدا کنیم و خودت عرضه داشتی تا حالا پیدا کرده بودی و حتی برام آدمای مختلفی رو مثال میزنن که اینجوری ازدواج کردن.
    الان برام واقعا سوال شد من دارم اشتباه میکنم؟ بهترین راه انتخاب همسر چیه؟ من از کجا دختری رو که میخوام پیدا کنم؟ احساس میکنم تا همین الانم وقت زیادی تلف کردم و زودتر از اینها باید نتیجه میگرفتم
    راستی اینم بگم ما خانواده نسبتا مذهبی هستیم و زن عموم فکر کنم بالای65سال و مادرم هم بالا 55 سال داشته باشن. برام جالبه انقدر روشنفکرن یا من فکرم مشکل داره؟
    ویرایش توسط sepanta1990 : سه شنبه 20 آبان 93 در ساعت 18:08

  2. 3 کاربر از پست مفید sepanta1990 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 20 آبان 93), khaleghezey (چهارشنبه 21 آبان 93), بارن (پنجشنبه 09 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چجوری و در چه شرایطی به دختر مورد علاقه خود پیشنهاد ازدواج دهیم؟؟؟
    توسط ahmadreza1515 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 29 خرداد 94, 01:54
  2. مسیرتونو ،چطور پیدا کردین؟؟؟
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 20:48
  3. چطوری میتونم پیشنهاد ازدواج بدم خاهشا کمک کنید؟؟؟
    توسط eshkene در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 دی 92, 16:46
  4. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  5. چگونه دوست دختر پیدا کنم؟؟؟
    توسط milade در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آبان 87, 09:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.