درود
اگه نمیخواین شماره منزل رو بدین بهشون بگین با اعضای خانواده شما و ایشون یه جایی (غیر از منزل)قرار بزارین و همو ببینین(پدر ومادر ایشون و پدر و مادر شما)
اینکه به خانواده هاتون چی بگین رو با هم هماهنگ کنین.من خودم یه بار که تو این شرایط بودم راستش رو به خانواده گفتم.
اگرم خانواده شما یا ایشون نتونن با این قضیه کنار بیان بگین یه نفر معرفی کرده(مثلا از همکارهای شما یا ایشون)
اینجوری میشه مثل بقیه خواستگاری هادختر و پسر و خانواده هاشون همو میبینن.حالا یا نتیجه اولیه مثبته و ادامه میدن یا نه.بعدم اگر قرار به ادامه شد تحقیقات کامل
از طرف خانواده ها انجام میشه.
- - - Updated - - -
درود
اگه نمیخواین شماره منزل رو بدین بهشون بگین با اعضای خانواده شما و ایشون یه جایی (غیر از منزل)قرار بزارین و همو ببینین(پدر ومادر ایشون و پدر و مادر شما)
اینکه به خانواده هاتون چی بگین رو با هم هماهنگ کنین.من خودم یه بار که تو این شرایط بودم راستش رو به خانواده گفتم.
اگرم خانواده شما یا ایشون نتونن با این قضیه کنار بیان بگین یه نفر معرفی کرده(مثلا از همکارهای شما یا ایشون)
اینجوری میشه مثل بقیه خواستگاری هادختر و پسر و خانواده هاشون همو میبینن.حالا یا نتیجه اولیه مثبته و ادامه میدن یا نه.بعدم اگر قرار به ادامه شد تحقیقات کامل
از طرف خانواده ها انجام میشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)