سلام، پر رنگ کردن یک معیار و نادیده گرفتن سایر معیارها می تواند موجب خطا در تصمیم گیری شما شود. توجه شما به این موضوع مشکلی ندارد، اما افراط چرا!
اندام را کنار بذار و به باقی مواردی که از همسر آینده ات انتظار داری فکر کن و بررسی کنید که آیا این خانوم می تواند همان گزینه مناسب شما باشد یا نه؟ بی توجهی به ظاهر و یا اندام هم درست نیست، چرا که در آینده شاید مشکل ساز شود، اما اگر فقط بر این اساس اقدام به تصمیم گیری کنید و دقت بیشتری در شناخت ایشان نداشته باشید می تواند مشکلی بزرگتر از حسرت آنچه که در حال حاضر به آن توجه دارید را به بار آورد. عدم تفاهم، ناسازگاری و موارد دیگر که در زندگی مشترک بیشتر نمود پیدا می کند.
قطع ارتباط دوستی، مراجعه به مشاور و در نتیجه اقدام به خواستگاری توصیه ما است








علاقه مندی ها (Bookmarks)