سلام بعد از مدتها تونستم راضیش کنم به من فکر کنه اما میگه به من علاقه نداره من باید چکار کنم که این علاقه درونش بوجود بیاد؟کمکم کنین
منتظرم تورو خدا جوابم رو بدین![]()
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام بعد از مدتها تونستم راضیش کنم به من فکر کنه اما میگه به من علاقه نداره من باید چکار کنم که این علاقه درونش بوجود بیاد؟کمکم کنین
منتظرم تورو خدا جوابم رو بدین![]()
هميشه به ياد داشته اش
تا به فراموشي بسپاري
آنچه را كه اندوهگينت مي سازد .
اما ...
هرگز فراموش نكن
كه به ياد داشته باشي
آنچه را كه شادمانت مي سازد .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)