با عرض سلام.
من هنگام دیدن فیلم هایی که صحنه های دلخراش دارن به هیچ وجه ناراحت نمیشم و رو ذهنم باقی نمیمونه.با خودم میگم این فیلمه باو الان عوامل پشت صحنه خودشون دارن به این صحنه ها میخندن
اما پریروز هنگامی که داشتم تو اینترنت میگشتم یک فیلمه واقعی(نه سینمایی)دیدم که واقعا دلخراش بود.اثراتش هنوزم تو ذهنم هست.هر چیزی که هرکسی بهم میگه تو ذهنم زودی یه جور به حالت مسخره ای به اون ربطش میدم.
کسی راهی برای اینکه اثار اونو از بین ببرم سراغ نداره؟الان جزو معدود دقعاتیه که تو زندگیم احتیاج به یک مشاوره دارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)