خالم و مادر دوستم و ... همه باهاش حرف میزنن تا میبینه طرف منو میگیرن میگه بسه بسه نمیخواد شماها چیزی بگید ...
میدونی تو دلش راضیه ... اما نمیخواد به روی خودش بیاره فکر میکنه اگه راضی بشه یعنی کم اورده یعنی ضایع شده انگار سر من شرط بندیه ....
به نظرت من چیکار کنم که راضی باشه کلا؟
از طرفیم چطور دل آقا پسر رو بدست بیارم؟