گاهی انسان اشتباهاتی می کند که باید تاوانش را بدهد. چرا باید یک خانم مهندس زن صیفه ای بشود، آن هم زن صیغه ای یک مرد متاهل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان این خانم صیغه ای جدید شما را آزار می دهد؟ تا چندی پیش خود شما باعث آزار دیگران بودبد. بعلاوه اینکه محبتی که متعلق به همسر آن آقا بود، تصاحب کردید!! شک نکنید که دیر یا زود همسرتان هم زنی صیغه خواهد کرد...
هرچه سریعتر از آن محیط بیرون بیایید، حتی اگر هرگز کار دیگری پیدا نکردید.
با این روحیه شما دیر یا زود، خواهید لغزید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)