
نوشته اصلی توسط
khaleghezey
از همینجا اعلام میکنم بعلت لوس بودن و خاله زنک بودن قشر ضعیفه جماعت از ادامه حضور در تایپیک کل کل انصراف میدم

ا ا ا کم میارید سوت بزنید لطفا
هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
"راهش را پیدا میکن "
هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
"بهانه اش را"
علاقه مندی ها (Bookmarks)