اگر دوست داری شاغل باشی سعی کن کارتو عوض کنی. عزیزم خیلی از اقایون از کارهایی مثل تزئین سفره عقد و ... خوششون نمیاد. علتش هم اینه که در این کار شما مجبوری خونه مردم حالا یا تالار .به هرحال وسط مجلس مردم هستین. هر روز یه عده ادم جدید که شناختی هم ازشون نداری و خوب همه جور ادمی همه جا هست و پذیرش این موضوع برای آقایون یه کم سخته .شاید هم حق دارن.

ببین مثلا گه و یه دفترکار کنی بایه عده افراد ثابت همسرتون می تونن نسبت به اونا اعتماد پیدا کنن ولی شغل فعلی شما برای یه بانوی متاهل زیادمناسب نیست