سلام و درود
من پدری دارم که به طور خانوادگی بددهن هستن و سر کوچک ترین مسئله ای فحاشی می کنن. من دعاها و مقالاتی رو خوندم. اما اومدم از دوستان سوال کنم و راهکار بگیرم که چه کار کنم.
من به جاش عذاب وجدان می گیرم و نمی تونم به صورت کسایی که پدرم پشت سر بهشون فحش داده نگاه کنم.
و اینم بگم اصلا اهل این نیست که بخواد مقاله ای در این باب بخونه چون اصلا بعضی الفاظ رو فحش نمی دونه.
پیشاپیش ممنون از جوابگوییتون








علاقه مندی ها (Bookmarks)