به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 مهر 94 [ 12:10]
    تاریخ عضویت
    1393-6-01
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,573
    سطح
    22
    Points: 1,573, Level: 22
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 56.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    487

    تشکرشده 191 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط eli_h1986 نمایش پست ها
    سلام من امروز رفتم مشاوره و کلا متهم شدم که کلی از رفتارام مشکل داره
    بهم گفته از امروز هر 2 3 روز یکبار بهش اس بده
    و به هیچ عنوان جمله هاتو با ی تموم نکن و تو رو بکار نبر.
    گفت 2 ماه طول میکشه تا شاید بفهمه عوض شدیو جوابتو بده
    اینکار حسابی خوردم میکنه ولی بخاطر زندگیم
    به نظر شما جواب میده این روش؟

    زندگی موفق من میدونم اشتباه کردم اما شوهرمم بی تقصی نبوده
    من میخواستم از اول مامانش بدونه که ما مستقل هستیمو نباید برامون تعیین تکلیف کنه . اما اشتباه کردم باید به روش خودش عمل میکردم
    خوب خانوادم عقایدشون اینه من همین الان دارم با مامانم میجنگم که چرا گذاشتیم اجرا و میگه کار خوبی کردیم.
    پدرم به جای حل کردن مشکل میخواد صورت مسئله یعنی ازدواج منو پاک کنه کلا
    که البته نمیتونه حال منو بعد طلاق بفهمه
    الانم من فقط امیدوارم که با راهکارای مشاور و شما دوستان بتونم یجوری کاری کنم تا کوتاه بیاد.

    آقا روزبه میگی که هیچوقت دادخواست طلاق نمیده شوهرم پس چجوری حرف طلاقو میزنه؟؟؟؟ یعنی منتظره من دادخواست بدم؟
    الان من نمیخوام دنبال کار مهرو بگیرم. امیدوارم اینطوری بفهمه من دنباله مهر نبودم.

    به نظرتون شوهرم دیگه منو نمیخواد که اصلا ازش خبری نیست؟ یعنی واقعا میخواد جدا شیم؟
    ببین دوست من همیشه ما نمیتونیم رفتار طرف مقابل رو عوض کنیم باید اول خودمون رو تغییر بدیم

    مرد میتونه تو عصبانیت هزارتا حرف بزنه اما بعدش پشیمونه بعدم شما نگفتید وقتی با دوستم حرف زد پشت سرمون بد گفت و من فلان حرفی زدم؟!!!(از روی عصبانیت بود دیگه)

    خب حداقل باید فهمیده باشی که اقاتون دوستون داره یا نه-- کسی دوست نداره زندگیش از هم بپاشه خب یکمم حق داره سراغتو نمیگیره مثلا همین اجرا گذاشتن مهریه

    عزیزم شما غرورتو واسه من یا دوستتون که نمیخاید بشکنید !!! غرور ب چه قیمت؟ به قیمت پاشیدن زندگی!!!که الان خانم من و مامانش دارن؟!!!

    شما واسه اقاتون و زندگیتون اینکارو میکنید و اعتمادشو دوباره برگردونید( اعتمادسازی)

    بعدم اشتباهم داشتی خوبه میگی من متهم شدم بعدم بخدا اقاتون با محبت همه چی یادش میره مرد فقط محبت میخاد اینکه بدونه خانمش بیشتر طرفشو داره تا مثلا خانوادش

    حداقل تو الویت باشه واینم بگم اقاتونم با رفتارا اشتباهش خودش شرمنده میشه فقط میگم بازم تکرار میکنم باید جفتتون خودتونو از این مشکل نجات بدید انشالله که اقاتون همراهی تون کنه

    مطمین باش اقاتونکه بخاد با کمک مشاوره صد درصد حل میشه بخدا نمیدونی چقدر اعصابم بهم ریخته وقتی دیدم در استانه ورود به زیر یک سقف مشترک بودید از خودم یادم رفت

    یادت نره ترمیم یک رابطه خیلی بهتره تا.........

    بدرود
    بیرونِ این خانه

    این سنگ‌هایی که به پایم می گیرند و رفتن را درد آورتر می کنند،

    همان هایی اند که سرت به آن ها خواهد خورد!
    ویرایش توسط roozbeh220 : سه شنبه 29 مهر 93 در ساعت 17:47

  2. 4 کاربر از پست مفید roozbeh220 تشکرکرده اند .

    eli_h1986 (سه شنبه 29 مهر 93), رزا (سه شنبه 29 مهر 93), سوده 82 (سه شنبه 29 مهر 93), شهراز (یکشنبه 04 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.