خانوم گوش ماهی عزیز،
اینجوری فکر نکن گل ها برای همسر بوده و همسر بی توجهی کرده و گل هارو تقسیم کردن.
اینطوری فکر کن، که شما همسر عزیزتون و خوشحال کردین این انرژی مثبت و خوشحالی به قدری زیاد بوده که همسر هم سر کارشون بقیه همکارهاشونو خوشحال کردن، این آقایون هم با انرژی مثبت و خوشحالی میرن خونه اشون و همسران عزیزشون و خوشحال میکنند.
شما روز تولد همسرتون یک عده زیادی و علاوه بر عزیزتون خوشحال کردین، این عالیه، بجاش این 5خانواده هم برای شما و آرامش زندگیتون و خوشحالیتون دعا میکنند.
پ ن :آقا من اگه به "احسانم" رسیدم( جریان احسان ماه عسل که یادتون احسان یک نماده ها، یوقت فکر نکنین خبریه )
روز تولدش همچین کاری میکنم بهشم تاکید میکنم گل هارو بدن به خانوادشون:)![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)