
نوشته اصلی توسط
Good-hearted
شیدا خانم شما چرا عصبانی شدین خب ؟
ما جواب منفی ندادیم ما سادات هستیم و مرسوم هست برای عیدغدیر سادات میرن عید دیدنی . عید غدیر هم برای ناهار مهمان داشتیم
شب قبل از عید غدیر مامانم زنگ زد به مادرشون گفت که با پدر دخترخانم حرف زدم گفته چون مهمان داریم بزارن وقت دیگری .
آخه شما خیلی نامفهوم نوشتین. دوستان سوال کردن، باز هم درست ننوشتید.
اما این پست آخرتون مشخص بود.
یه بار اومدن، شما را دیدند و رفتند.
برای جلسه دوم می خواستند روز دوشنبه بیایند که مادر شما گفت چون سادات هستید و برنامه با اقوامتون دارید یه روز دیگه بیان.
که دیگه زنگ نزدند یه روز دیگه را مشخص کنند.
ولی تو پست قبلی من اینطور متوجه شدم که مادرتون کلا کنسلش کردن.
کنسل کردن یعنی دیگه تمام شد. باید می گفتید به تعویق انداختند.
حالا ایشاله زنگ می زنند.
ببخشید من درست متوجه نشده بودم.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)