سلام من دوسال ک نامزد کردم و نامزدم خیلی دوسدارم البته این دوسداشتن متقابل و میدونم ک اون هم من دوسداره ولی هیچوقت احساساتش بروز نمیده و خیلی سرد برخورد میكنه تا ی اتفاق کوچیکی میافته قهر میكنه دیگه نمیدونم چیکار کنم برعکس شده بجای اینکه من دخترم ناز کنم اون ناز میكنه این کاراش دآره کم کم من سرد میكنه از همه. بدتر اینکه بهم شک داره لطفا کمکم کنید چیکار کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)