باسلام.من دختری 33ساله هستم مجرد هستم
من حدود یکساله ازطریق سایتی بامردمطلقه که41سالشه اشناشدم تواین مدت وابستگی زیادی بهش داشتم در طول این یکسال باهاش خیلی دعوامیکردم بهم میگفت تو خیلی شکاکی.این اقابنا به گفته خودش دکترای معماری داره وبخاطرمشغله کاری نمیتونم بهم زنگ بزنه یاجواب پیامهامو بده.مدتیه که ازش بی خبرم .
هربارکه قرارمیزاره سرقرارنمیاد.بهم قول دادکه بهم دروغ نمیگه ادم مومن وباخداییه.شایدبخاطررفتاره ی من ازمن سرو شده.نمیدونم مشکل ازکجاست از من با از اون.
لطفا منوراهنمایی کنید که چکارکنم چطوربایدرفتارکنم؟ویااینکه اگراین رابطه تموم بشه چطورباورکنم که حرفهاش دروغ بوده چون خیلی بهش اطمینان داشتم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)