سلام،من یه سوالی دارم ،خواهش میکنم راهنمایی کنید.
می خواستم درباره مشاوره در ازدواج بدونم منظورم از مشاوره ، مشاوره روانشناسی است که مثلا بفهمیم از دید کارشناس دوطرف چقدر با هم تفاهم دارن.اصلا باید این نوع مشاوره انجام بشه ؟
در چه مرحله ای باید برای مشاوره رفت ؟
ببینید من واقعا گیر کردم نمیتونم انتخاب کنم ، خاستگار خوبی دارم ولی من نمیتونم جواب بدم ، 3 جلسه حرف زدیم و قراره اخر هفته دوباره حرف بزنیم،چون خاستگارم شهرستانه دیر به دیر میاد.هر دو مذهبی هستیم و من احساس میکنم خانواده اونها میخوان من سریع جواب بدم ولی من اصلا نمیدونم چی کار کنم.در ضمن مدت اشنایی ما 1 ماه بوده و من میخوام خیلی بیشتر باشه ولی اونها عجله دارن.
حالا با این شرایط میخام بدونم کار درستیه که من به خاستگارم بگم که با هم بریم برای مشاوره ؟
خواهش میکنم راهنمایی کنید.