سلام
چیزی که واقعا دلم و به درد میاره اینه که اون خیلی سریع قبول کرد که رابطه رو قطع کنیم کسی که می گفت بدون من زندگی و نمیخواد!! اما حرفش آینه که داره تلاش میکنه. میترسم مهر من از دلش رفته باشه:(
تشکرشده 285 در 148 پست
سلام
چیزی که واقعا دلم و به درد میاره اینه که اون خیلی سریع قبول کرد که رابطه رو قطع کنیم کسی که می گفت بدون من زندگی و نمیخواد!! اما حرفش آینه که داره تلاش میکنه. میترسم مهر من از دلش رفته باشه:(
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)