سلام
چیزی که واقعا دلم و به درد میاره اینه که اون خیلی سریع قبول کرد که رابطه رو قطع کنیم کسی که می گفت بدون من زندگی و نمیخواد!! اما حرفش آینه که داره تلاش میکنه. میترسم مهر من از دلش رفته باشه:(