من پسری هستم که شش ماه پیش با دخترداییم عقد کردم،ولی الان متوجه شدم که براش مهم نیستم،دلتنگم نمیشه،بیست روز ک نمی بینمش بعدش هیچ حرف خاصی نداره که باهام بزنه،من خیلی دوستش دارم ولی اون دوستم نداره،چیکار کنم،
تشکرشده 16 در 12 پست
من پسری هستم که شش ماه پیش با دخترداییم عقد کردم،ولی الان متوجه شدم که براش مهم نیستم،دلتنگم نمیشه،بیست روز ک نمی بینمش بعدش هیچ حرف خاصی نداره که باهام بزنه،من خیلی دوستش دارم ولی اون دوستم نداره،چیکار کنم،
ali -guilan (دوشنبه 26 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)