![]()
به خدا غنچه ی شادی بودم دست عشق امد و از شاخم چید
شعله ی اه شدم صد افسوس می روم خنده به لب خونین دل
می روم از دل من دست بدار ای امی عبث بی حاصل
تشکرشده 10 در 8 پست
![]()
به خدا غنچه ی شادی بودم دست عشق امد و از شاخم چید
شعله ی اه شدم صد افسوس می روم خنده به لب خونین دل
می روم از دل من دست بدار ای امی عبث بی حاصل
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)