به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 دی 93 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-7-08
    نوشته ها
    352
    امتیاز
    3,876
    سطح
    39
    Points: 3,876, Level: 39
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    555

    تشکرشده 496 در 196 پست

    Rep Power
    50
    Array

    ترس از پوشک گرفتن کودک

    سلام به همه
    من یه مشکل دارم نمیدونم چه جوری باهاش کنار بیام الان پسرم دوسال و یک ماه داره و هنوز پوشک میشه همه میگن باید تا حالا از پوشک بازش میکردی منم چون زود از شیر بازش کردم و بخاطر افسردگیم دکتر گفته بود شیرت براش ضرر داره و فقط یکسال و نیم بهش شیر دادم چچون تنها بودم خیلی اذیت شدم شب تاصبح گریه میکردو نمیذاشت رو زمین بذارمش صبحم 6صبح دوباره گریش شروع میشد حدود یک ماه اصلا نخابیدم همسرمم همکاری نمیکرد و اگه روزی یکساعت نگهش میداشت کلی غرمیزد
    از اون به بعد شیر پاستوریزه میخوره خیلی بخاطر پوشک کردنش تا حالا اذیت شدم واقعا شیطونه و هروقت میخام عوضش کنم پوشکشو که باز میکنم فرار میکنه و باید به زور پوشکش کنم تا حالا چندبار نصمیم گرفتم دیگه پوشکش نکنم و هربار فقط چندساعت دووم آوردم یکی اینکه خودم خیلی وسواس دارم و میترسم روفرش یا مبل کارشو بکنه یکی اینکه هربار بازش میکنم میره تو اتاقش و شلوارشو درمیاره و به آلتش دست میزنه یا همش دستش از روی شلوار به خودشه و اصلا دوست ندارم و این نگرانم میکنه و دوباره پوشکش میکنم و یکی دیگه اینکه میترسم از پوشک باز کردنشم مثل شیرش سخت باشه و اذیتم کنه و مهمتر از همه اینکه اصلا نمیدوتم چه جوری شروع کنم به همسرم میگم برو بهش یاد بده میگه من نمیتونم خودت ببرش منم نمیدونم اصلا چه جوری باید این کار رو بکنم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
    زندگی زیباست ای زیبا پسند

  2. 5 کاربر از پست مفید Nilofar mordab تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 12 مهر 93), maryam240 (شنبه 27 تیر 94), مهربونی... (شنبه 12 مهر 93), آرام دل (شنبه 12 مهر 93), شمیم الزهرا (شنبه 12 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. علاقه شدیدی به پوشک دارم
    توسط امیرحسین766 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 14 فروردین 95, 08:33
  2. من از ایده آل هایم چشم پوشیدم
    توسط mansor در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 اسفند 92, 23:36
  3. مشکلات علاقه به پوشک شدن
    توسط فاطمه رنجدوست در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 مرداد 92, 11:53
  4. علاقه به پوشک (عشق دوران کودکی)
    توسط sasan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 87, 13:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.