به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 43

Threaded View

  1. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    واقعا بعضیا میان میگن به خاطر اینکه یه دختر مجرد دیده بشه این کارو بکن اون کار بکن کلاسای مختلف برو ورزش برو مراسمات برو تو اجتماع برو
    دیده بشو ووووووووووو....
    اخه فکر کردین خودمون اینچیزا رو نمیدونیم؟
    فکر کردین یه دختری مثل من یا تنهای خسته یا دخترای مشابه ما با این تحصیلات بالا وکار و این همه حضور تو اجتماع دیده نمیشیم؟
    اخه مه گم شدیم که باید بیان پیدامون کنن؟
    یا فکر کردین نشستیم تو پستوی خونه هامون رنگ ادمیزاد نمیبینیم یا مردم گریزیم؟
    مشکل این چیزا نیست !!!!!!
    مشکل همون دیدگاه غلط ادمای اطرافمون بخصوص مردا نسبت به دخترایی که سنشون از یه حدی میره بالاتر ودیگه مناسب زندگی حسابشون نمیکنن!
    نگین اینجوری نیست که صدها مثل عینی اطرافم دیدم وکاملا با اطمینان دارم میگم
    دختری به سن من دیگه نباید منتظر بمونه یه پسر مجرد همسن خودش بیاد سراغش به جرم سنگین یه عددتوشناسنامه اش باید منتظر بمونه یه مرد زن مرده یا مطلقه یا هزار عیب ایراد دار بیاد سراغش
    در حالی که مردا هر عیب ایرادی داشته باشن 10 تا زن طلاق داده باشن سنشون بالای چهل سال باشه بچه داشته باشن ولی چون مرد هستن اونم مرد ایرانی چون فقط تو این مملکت این دیدگاه غلط واین بی عدالتی نسبت به زنها هست تا هر وقت بخوان میتونن بهترنی انتخاب رو داشته باشن.
    اونم با یه دختر سن پایین که هیچ تجربه ازدواجی نداره ولی چون سنش یه کم رفته بالا دیگه حق انتخاب گزینه مناسب رو نداره
    اقایون بهتره به جای دلداری دادن یا راه حلهای تکراری وکلیشه ای بی اثر یه خورده اون دیدگاهتون نسبت به زن عوض کنید فقط اون رو به خاطر خودخواهی خودتون نخواین فقط برای ارضای نیاز خودتون نخواین فقط برای تولید نسل نخواین! برای وخودش برای وجوودش بخواین نه فقط وسیله لذت جویی!!!
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  2. 5 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    Arsha7 (جمعه 11 مهر 93), elham.e (چهارشنبه 09 مهر 93), nahid-111 (دوشنبه 24 آذر 93), rayehe (سه شنبه 08 مهر 93), اثر راشومون (سه شنبه 08 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.