به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 مهر 93 [ 20:53]
    تاریخ عضویت
    1393-6-21
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    131
    سطح
    2
    Points: 131, Level: 2
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط معاون کلانتر نمایش پست ها

    دوست عزیز مگه میشه معیار های ایشون منطقی و غیر سخت گیرانه باشه اما هیچ پسری مطابق معیارهاش وجود نداشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من بعنوان یک پسر اگه بگم معیارهایی دارم که فقط سه تا دختر روی کره زمین مطابق معیارهام هستند فقط دارم به یک چیز اعتراف میکنم : اینکه معیارهامو درست انتخاب نکردم

    اما یک سوال از دختر خانم هایی که میگن هیچ پسری اینطوری نیست ؟ مگه شما با پسرا دوست هستید و با تمام پسرا بودید که این حرف ها رو میزنید !!!!!

    مگه بجز پدر و برادر و پسرای فامیل چند تا مرد تو زندگی شما بوده که به این نتیجه گیری رسیدید ؟

    من اگر بگم تمام دخترا بد و ناجور هستند مشکل از خودمه که پسر شکاک و بد دلی هستم و هیچ وقت نباید ازدواج کنم تا موقعی که خودمو درست کنم

    یا اگر معیاری دارم که هیچ دختری مطابق اون نیست باید معیارمو عوض کنم

    شما دوستان بهتره کمی سازگاریتون رو ببرید بالا و کمی معتدل تر باشید پسر خوب هم کلی دور و برتون هست
    ببخشید من کی گفتم هیچ پسری اینطوری نیست ؟
    من گفتم زیاد نیستن !

    بعدم من کی گفتم کره زمین ؟
    من گفتم اطراف خودم ایشون یه پسر مذهبی سر به زیر خوش اخلاق خانواده دار پولدار میخوان خوب شما که پسری مگه چند تا پسر سر به زیر مذهبی میشناسی ، نمیگم نیست میگم

    زیاد نیست اونقدری که شما توی قسمت قبلی گفتی معیارا سطح پایینه و هر پسری این معیارارو داره نیست همین !بعدم من خودم از اون دسته دخترام که میگم به انداره دخترای پاک پسر

    پاک وجود داره .احمقانس که فکر کنیم پسرای ناپاک به خودی خود ناپاکن و دخترای ناپاک به خود.

    بازم میگم الهام جان معیارات خوبن فقط نباید مطلق بهشون نگاه بشه چون هیچ کس کامل نیست باید امتیاز دهی و اولویت بندی کنی تو معیارات .

  2. 2 کاربر از پست مفید نسیم22 تشکرکرده اند .

    asal2013 (یکشنبه 11 آبان 93), elham.e (سه شنبه 08 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آذر 93, 11:34
  2. یک عیب کوچک یا شاید هم بزرگ در ظاهر
    توسط mahiya در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 شهریور 93, 11:36
  3. معیارهای من و دوراهی
    توسط setareh 1390 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 آذر 92, 00:16
  4. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  5. مهربون بیا تو عیدی بگیر و عیدی بده
    توسط estar7 در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 فروردین 88, 11:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.