
نوشته اصلی توسط
معاون کلانتر
دوست عزیز مگه میشه معیار های ایشون منطقی و غیر سخت گیرانه باشه اما هیچ پسری مطابق معیارهاش وجود نداشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من بعنوان یک پسر اگه بگم معیارهایی دارم که فقط سه تا دختر روی کره زمین مطابق معیارهام هستند فقط دارم به یک چیز اعتراف میکنم : اینکه معیارهامو درست انتخاب نکردم
اما یک سوال از دختر خانم هایی که میگن هیچ پسری اینطوری نیست ؟ مگه شما با پسرا دوست هستید و با تمام پسرا بودید که این حرف ها رو میزنید !!!!!
مگه بجز پدر و برادر و پسرای فامیل چند تا مرد تو زندگی شما بوده که به این نتیجه گیری رسیدید ؟
من اگر بگم تمام دخترا بد و ناجور هستند مشکل از خودمه که پسر شکاک و بد دلی هستم و هیچ وقت نباید ازدواج کنم تا موقعی که خودمو درست کنم
یا اگر معیاری دارم که هیچ دختری مطابق اون نیست باید معیارمو عوض کنم
شما دوستان بهتره کمی سازگاریتون رو ببرید بالا و کمی معتدل تر باشید پسر خوب هم کلی دور و برتون هست
علاقه مندی ها (Bookmarks)