بله maah عزیز تقریبا بیش از ۸۰درصد معیارامو داشتن،بله ایشون از من خیلی خوشش اومده بود .
دوستان مسأله ظاهر فقط نیست،تا حالا شده یکی رو ببینید و همون لحظه اول به دلتون نشینه؟
این حس دقیقا تو وجود من بود،وقتی به مادرم گفتم گفت این تقصیر ما بزرگتراست که اجازه ندادیم شما دونفربجای خواستگاری رسمی همدیگرو با اطلاع خودمون ملاقات کنید،خونواده ها همدیگرو میشناختن و پسندیده بودن،ولی ما بجز عکس لاینمون هیچ تصویری از هم نداشتیم.
دوستانی که فکر میکنید توجه به ظاهر کار بدی بوده به این فکر کردین اگه برعکس بود و ظاهر من خوب نبود اون آقا چه حسی پیدا میکرد؟
کاملا قبول دارم بد عنوان کردم موضوع رو بهشون و ازین بابت شرمنده هم هستم.