ترمه یه بار دیگه پستی که صفحه قبلی همین تاپیک برات گذاشتم رو بخون
آدم بی انگیزه فرقی با مرده متحرک نداره
اکثر ما خوبی نمیکنیم چون خوبی ندیدیم همیشه به خودمون میگیم این شخص ارزش خوبی نداره اما نمیدونیم که این خوبی نتیجه اش به خودمون برمیگرده چون همون شخصی که ارزش خوبی کردن نداره به خودش میگه وقتی داره انقدر بهم خوبی و محبت میشه پس منم باید جبران کنم
ما آدم هستیم سنگ نیستیم
تو فقط یک ماه با انگیزه و پر انرژی خوبی کن شاد باش محبت کن بهت قول میدم تو رفتارای همسرت تغییراتی میبینی
یادت نره چی گفتم آدم بی انگیزه عین مرده متحرک میمونه








علاقه مندی ها (Bookmarks)