سلام
مشکلی که من دارم اینه که صدام بلنده و بعضی وقتا که با خانوادم صحبت می‌کنم با این که از نظر خودم دارم معمولی صحبت می‌کنم، بهم می‌گن صداتو بیار پایین! بعضی وقتا بلند بودن صدامو خودمم حس می‌کنم! مامانم بعضی وقتا بهم می‌گه تا صداتو کم نکنی واست زن نمی‌گیرم دختر مردم همیشه فکر می‌کنه داری سرش داد می‌زنی! خودم فکر می‌کنم صدای بلندم به خاطر اینه که با خانوادم زیاد بحث می‌کنم (با این که رابطه‌ی نسبتن خوبی با خانوادم دارم ولی از لحاظ طرز فکر زیاد تفاوت داریم. خیلی وقتا باهاشون بحث نمی‌کنم ولی بعضی وقتا که حرفاشون به من مربوط می‌شه به بحث کشیده می‌شه) هر موقع که یادم باشه که صدام بلنده، تلاشمو می‌کنم که صدامو بیارم پایین ولی به ندرت اتفاق می‌افته که یادم باشه.