سلام. 6 ماه از جدایی من و همسرم میگذره. تو تمام این 6 ماه روزی نبوده که بهش فکر نکنم. بهم میگن عادته اگه کسی تو زندگیت بیاد فراموشش میکنی. ولی بیشتر از دو هفته نمیتونم باهاش تماس نداشته باشم. تماس فقط از طریق اس ام اسه اون جواب نمیده هر از گاهی جواب میده. جداییمون سر یه لجبازی مسخره بود. میگه من با خانوادت مشکل دارم تورو دوست داشتم. چیکار کنم؟ اگه اصرار کنم برمیگرده میدونم هنوز دوسم داره. کارم درسته ازش بخوام برگرده؟