سلام من تازه عضو شدم لطفا راهنماییم کنید ,منو همسرم 2 ساله ازدواج کردیم ولی همیشه باهم دعوا داریم عیب اون اینه که زیادی لجبازه همیشه خونوادشو بهم ترجیح میده عیب منم زود عصبانی شدنمه ,چیکار کنم کمکم کنید خسته شدم دیگه