به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 مهر 93 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1393-6-30
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    28
    سطح
    1
    Points: 28, Level: 1
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    7

    تشکرشده 11 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چه جوری از خدا بخوام شر منو زودتر بکنه؟

    من الان یکساله از طریق سرچ اشناشدم ولی به جواب خودم نرسیدم
    تا 5سال پیش یعتی تا بیت سالگیم من مثل خیلی از شماها خود شیفته پرغروز و پر از ارزو بودم واسه ایندم ولی الن پنج ساله از خدا میخوام یا منو نجات بده یا جونمو بگیره و راحتم کنه مگه من ادم نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    قبلش بگم لطفا نظری میخواید بدید خودخواهانه نباشه مثلا چندوقت پیش موضوعی خوندم باعنوان برای ما پنج دختر بیکار دعا کنید ، یه سری اومدن گفتن ترشی درست کن یا قالی بافی کن به دختر فوق لیسانس ،خوبی و بدیش روکار ندارم ،ایا خودشون هم حاضرن بودن همچین کاری بکنن؟؟؟؟ پس توجواب دادن ادمها رو از خودتون بدونید
    مشکل من کجاست ؟من بخاطر نقص ژنتکی اول یک گوش بعد یک چشم رو از دست دادم حالا کاش یک چشم داشتم ، چشمم در حد موش کور میبینه ،بهم گفتن شاید کور بشی کامل
    از این حرف هم نمیترسم ،اما مگه من ادم نیستم ؟ من نمیتونم کتاب خونم ؟ با این یک ذره که میبینم تا چیزی میخونم و یا با گوشی کار میکنم میزنه بیرون مثل غورباقه میشم ،چنوقت پیش خواهرم داد زد با اون یه چشم اینقدر مثل کورا به گوشیت نگا نکن ،میتونید بفهمید چقدر سوختم؟ولی یکساله با گوشی هم کار نمیکنم
    من ادم نیستم؟؟ هفته ای یکبار به خدا میگم منو خلاص کن،گریه میکنم ، دعاهامو که جواب نمیدی خلاصم کن،از قید جهنم هم بگذر واسه ما ، ولی این زندگی کوفتی پایان نداره
    بعضی وقتا گریه هم نمیکنم چون حال درد های بعدشو ندارم
    من ادم نیستم؟ با این کورسو اگه ارایشی هم بکنم تا خودموگول بزنم مدام خونوادم بهم گیر میدن چرا ارایش میکنی ارایش مال ... هاست ،
    من ارایش نمیخوام ، شوهر هم نمیخوام ، من میخوام روی پای خودم وایستم ولی نمیخوام کور بشم ،نمیخوام ،کسی میتونه منو بفهمه؟؟ میخوام فعالیت کنم حتی درس بخونم ولی نمیخوام شکل غورباقه بشم

    توروخدا بگید چه دعایی واسه مردن هست ؟ من این زندگ یلعنتی رو نمیخوام
    راه خودکشی بی درد هست؟ خودکشی نمیخوام نمیخوام برم جهنم
    بگید به خدا چی بگم منو راحت کنه از این دنیا؟ بگید خواهش میکنم

  2. 6 کاربر از پست مفید mooshe.koor تشکرکرده اند .

    anisa (یکشنبه 30 شهریور 93), Quality (یکشنبه 30 شهریور 93), Somebody20 (دوشنبه 31 شهریور 93), کاربر19 (یکشنبه 30 شهریور 93), یاس آبی (یکشنبه 30 شهریور 93), تیام (یکشنبه 30 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  2. اهای جماعت من زود زود میگ میگی وابسته میشم.کمکم کنید
    توسط gheryeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 خرداد 92, 15:29
  3. من آدم حساس و زودرنجی شدم چی کار کنم؟
    توسط saharnaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 شهریور 90, 17:34
  4. زود رنج کیست و زود رنجی چیست؟
    توسط keyvan در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 15:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.