یعنی میفرمایید مردا نمیتونن لطیف باشن
یکیش خودم
بله حق باشماست ببخشید.
این گذراست و میخام این افکار منفی رو به ذهنم راه ندم و همیشه خوبی های خانمم رو به خودم گوشزد کنم تا ابد دوستش داشته باشم.ممنونم از همتون.
تشکرشده 57 در 22 پست
یعنی میفرمایید مردا نمیتونن لطیف باشن
یکیش خودم
بله حق باشماست ببخشید.
این گذراست و میخام این افکار منفی رو به ذهنم راه ندم و همیشه خوبی های خانمم رو به خودم گوشزد کنم تا ابد دوستش داشته باشم.ممنونم از همتون.
فرشته اردیبهشت (جمعه 28 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)