به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 دی 93 [ 13:40]
    تاریخ عضویت
    1393-6-23
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    252
    سطح
    5
    Points: 252, Level: 5
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    لطفا کمک کنید، در انتخاب یک دختر خیلی دو دلم

    با سلام
    من تازه عضو شدم واقعا نیاز به مشورت دارم

    در مورد من:
    من آدمی هستم شاد و شوخ طبع و برونگرا و اجتماعی دارای تحصیلات فوق لیسان شاغل در اداره ی دولتی و ...
    من مدتی است ، حدود دو ماه، که توی یک مرکز آموزشی یه دختری رو دیدم که ازش خوشم میاد، اما یک سری چیزا هست که منو دو دل کرده، من تا حالا نتونستم با ایشون صحبت کنم، چون اصن راه ندادن شاید صحبت با نامحرم رو حرام میدونن، ایشون یه دختر چادری هستن و به نظر معتقد، من پدر ایشون رو میشناسم خیلی آدم معتقدی هستن، ایشون اصلا به کسی نگاه نمی کنن، و تو محیط آموزشگاه من ایشون رو زیر نظر دارم تو این مدت دو ماه اصلا ندیدم بخندن یا اصن یه لبخند بزنن همیشه جدی هستن، احساس میکنم که ایشون یه آدم درون گرا و کلا کم حرف اند و اصن شاد نیستن، یه فکر دیگه بهم میگه که این نحوه برخورد و شاد نبودن ایشون ناشی از اعتقاداتشونه شاید از نظرش نگاه کردن به کسی حرام باشه یا خندیدن در مقابل دیگران بد باشه، من هم آدم معتقدیم اما افراطی نیستم و به این چیزا هم اعتقاد ندارم، چند ویژگی در خودم میبینم که تضاد اونا رو در این دختر میبینم
    1- من آدم شاد و خندانی هستم ولی ایشون به نظر گرفته و همیشه جدی یا شادم غمگین
    2- من آدم برونگرایی ام ایشون درونگرا
    3- من از نظر اعتقادات مذهبی اعتدال دارم (یعنی نماز و روزه میگیرم دعا شرکت میکنم ولی با یک سری چیزای خرافی کاملا بی اعتقاد ام) اما ایشون به نظر کاملا ذهبی یا شادم افراطی
    4- من آدم اجتماعی هستم ولی ایشون به نظر کم تر با دیگران دوست میشن


    در مورد علاقم به ایشون باید بگم که یه وقتایی اونقدر ذهن منو مشغول میکنه که به هیچی دیگه فکر نمیکنم و یه وقتایی هم یه حس بدی نسبت به ایشون بهم دست میده نمیدونم دلیلش چیه شاید به خاطر این چیزایی باشه که گفتم، اخه من بیشتر یه کسی رو میخام که بانمک، شاد و خوش برخورد و اجتماعی و معتقد باشه

    به کمکتون نیاز دارم خواهشا نظراتتون رو بدین
    ویرایش توسط tarfand007 : یکشنبه 23 شهریور 93 در ساعت 09:15


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.