سلام دوستان
اگر بخوام مختصر و مفید توضیح بدم، باید بگم که متاسفانه گاهی اوقات نمی تونم قاطعانه عمل کنم.
تاپیک رفتار جرات مندانه و مطالب مشابه را مطالعه کردم ولی گاهی اوقات در عمل شکست می خورم.
و معمولا دلیل قاطعانه رفتار نکردنم، ناراحت نشدن دیگران.
ببینید میدونم که باید به انجام کار درست فکر کنم و به فکر ناراحتی طرف مقابل نباشم ولی در عمل گاهی شدنی نیست. و گاهی بین مودب بودن و شجاع بودن بر سر دوراهی قرار می گیرم.
و از این گذشته، گاهی اوقات هم می خوام که جرات مندانه رفتار و صحبت کنم ولی مغزم هنگ می کنه و یارایی نمی کنه! ان لحظه پاسخ مناسب و شجاعانه به ذهنم نمیرسه. ولی بعدش که به ان موضوع فکر می کنم، کلی دلیل و حرف پیدا می کنم و به خودم میگم که باید این را می گفتم که نگفتم. در واقع ان لحظه به ذهنم اصلا نمیرسه که بگم. معمولا وقتی ناراحت بشم یا خجالت بکشم، ذهنم هنگ می کنه.
چیکار باید بکنم تا مغزم هنگ نکنه؟!
پیشاپیش از راهنمایی تون تشکر می کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)