سلام.دختر23ساله.هستم.ليسانس جهانگردي از پيام نور. ديپلم حسابداري ام دارم.ترم10زبان جهاد دانشگاهي هم هستم.تو مدرسه به غير از،سه سال آخر شاگرد ممتاز بودم.به دليل مشکلات خانوادگي افت شديد تخصيلي کردم.الان نميدونم از زندگي چيي ميخام به دليل نرسيدن به آرزوهام و رشته هاي مورد علاقم ناراختم.هرروز يه تصميم ميگيرم که ارشد انگليسي بدم يه روز ميگم پزشکي ميخام و...نميدونم چيکار کنم.هرچي فک کردم و مشورت کردم به نتيجه اي نرسيدم.لطفا دقيق بگيد چيکار کنم.اصا نميتونم تصميم ب








علاقه مندی ها (Bookmarks)