می شه پشت سر رفته حرف زد؟ گناه نداره؟
یکی از معضلات من با پستهای آقای محمد93 این بود که تا امضاش را می دیدم حواسم پرت می شد و دیگه پست یادم می رفت.
یه ده دقیقه ای درگیر امضاش و خوندن جمله ها و بازی سرعت و مفهوم جمله ها و مصداق عینیش تو زندگی خودم و .... می شدم،
بعدم کلافه می شدم اون صفحه را می بستم 
خدا را شکر فعلا نمی تونه دیگه از اون امضا سخت ها بذاره.
امضا نبود که! پاورپوینت های یک پرزنتیشن فلسفی اخلاقی بود 
تازه جالبه کسی هم ایرادی به وزن و قد و حجم امضاش نمی گرفت.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : شنبه 15 شهریور 93 در ساعت 18:37
علاقه مندی ها (Bookmarks)