سلام،25 سالمه و دختر خانم
من ادم کم ارتباط و تقریبا منزوی هستم ،و برای همین اعتماد به نفسم هم پایینه ،فکر میکنم چون ارشد نگرفتم و سرکار نرفتم هدم بدربخوری نیستم برای همین خودمو از هم سن وسال های خودم جدا میدونم
صفحات اجتماعی رو هم بد نمیدونم ولی از این که با عکس خودم به صورت اشکار حضور داشته باشم واهمه دارم
به نطرتون واسه اولین پله افزایش اعتمادبه نفس خوبه که تو فیس ب.و.ک خودم عکس بگذارم؟ البته عکس خوب نه بی حجاب .
من سال هاست که از فیس .ب.و.ک استفاده میکنم وترسی از استفاده خلاف و انسان خراب کن ندارم،چون دنباللش نمیرم ،فقط بخاطر اینکه دوستام بشناسنم و بگم این منم
به نظرتن دختری که میاد اونجا عکسشو میزاره دختر بدیه؟؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)