با سلام
دادخواست تقابل بده در خصوص نفقه و تمکین تا جلسه همزمان تشکیل بشه. در خصوص مهریه حق خانم ها هست و باید پرداخت بشه بدون هیج برو برگرد. سعی کن تمام حسابهای بانکی تو خالی کنی. اگه کارمندی یه حساب بنام مامان بازکن تا حقوقت بره تو حساب مادرت. اگه اقساط داری از بانک نامه بگیر ببر اداره و ازشون بخاه تا دو قسطه از حقوقت کم بشه.
- - - Updated - - -
اگر حقوقت رو توقیف کردن برو اجرای احکام و جلوی سه چهارمشو باز کن. حتمن با یک وکیل خانواده مجرب مشاوره کن. ارتباطت رو هم به کل قطع کن با همسرت








علاقه مندی ها (Bookmarks)