به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asmaneaabi نمایش پست ها
    ممنون از اینکه جوابمو دادید.من اگر جای همسر ااین آقا بودم راضی به طلاق بودم.ایشون به من گفت بارها به زنش خیانت کرده چون هیچ علاقه ای نبوده.من باعث شدم ایشون دوباره نمازه بخونه محرم و نامحرمی رو رعایت کنه.به من میگه تو فرشته نجاتمی که خدا فرستاده میگه اگر بری من یه مرد هرزه میشم و زنمم که طلاق دادم و دیگه هم متعهد نیستم.اینارو میگه فکر میکنم در قبالش مسیولم .
    ولی میخوام به حرف شما گوش بدم اگرچه خیلی سخته ولی بهش میگم به من ربطی نداره زنش رو طلاق میده یا نه من باهاش ازدواج نمیکنم و جوابش هم نمیدم هر چقدر ناله و زاری کنه.حتیبارها گفته که اگر برم خودکشی میکنه.راستش این حرفش خیلی نگرانم میکنه.
    خدایااااااا کمکم کن.من تا حالا به یه مورچه هم ظلم نکردم چه بریه به یه انسان مثه زن و بچه اون.خیلییییییی حالم بده.خدایااااااا کمکم کن.خواهشا با کمکتون راهنماییم کنید

    واقعا مردی که به همسرش خیانت کنه، و شما انتخاب میکنین؟
    خب دختر گل فردا بخودتم خیانت میکنه.
    از کجا میدونی همسرش میدونه که این مرد بهش خیانت کرده. چقدر جالب که این مرد براحتی حرف از خیانت میزنه و قبح اینکار واسش ریخته بعد شما قصد زندگی باهاش و دارین؟
    واقعا بهشون چطور اعتماد میکنین؟

    شما هیچ مسولیتی در قبالش ندادین.
    ایشون میدونن شما مذهبی هستین و احساساتی، دارن قشنگ سواساتفاده میکنن یادتون باشه شیطان همیشه در کمین ماست ، مراقب وسوسه هاش باشین.

    ببخشید اینو میگم ولی اگه همسر ایشون بخواین جدا بشن شما یکی از اون دخترهایی هستین که باعث خیانت این اقا شدین.
    شما یکی از دلایلی هستین که باعث جدایی این آقا از خانومشون شدین.
    یکی از دلایلی هستین که یک زن زندگیش از هم میپاشه.
    یکی از دلایلی هستین که یک بچه بی پدر یا بی مادر میشه
    .
    میدونی بعضی وقتا من با خودم میگم اگه دخترانی مثه شما گول همچین مردانی و نخورن، مردا کمتر خیانت میکنن و بیشتر ترغیب میشن که به رابطه اشون با همسرشون فکر کنن.
    اما وقتی دخترها راحت گول مردای متاهل و میخورن، خب متاسفانه مردای متاهل کمتر بفکر درست کردن روابطشون میوفتن.

    بهیچ عنوان گول این حرفا رو نخورین، که خودکشی میکنن، شما مسول زندگی هیچکس نیستین. نذارین با این حرفا گولتون بزنن. ، شما هم مثه همون دخترهایی هستین که ایشون باهاشون به همسرشون خیانت میکردن.

    چه بسا الان کسان دیگه ای و جز شما نداشته باشن.
    شما از کجا میدونین به دخترهای قبلی همین حرفایی که بشما زدن و نگفتن.
    از کجا مطمعنی خانومشون از خیانت ها خبر دارن.
    از کجا میدونی خانومشون میتونن طلاق بگیرن و شرایطشو دارن ( میدونی چرا این حرفو زدی چون الان ایشون میخواین، چقدر جالب شما میگین جاشون بودین طلاق میگرفتین، خب پس چرا دارین آیندتونو با همچین مردی ترسیم میکنین؟؟؟؟ د آینده میخوین جای همسر ایشون باشین؟)

    اینجا تاپیک های زیادی هست که به خانوم ها خیانت شده اما قصد ادامه و بخشش شوهرشونو دارن، چون شرایط طلاق و ندارن!!!!

    چقدر راحت حرف از طلاق میزنین!!

    خانوم باید حمایت خانوادشو داشته باشه
    خانوم باید استقلال مالی داشته باشه
    دوست داره فرزندش پیشش باشه
    بعضیا مادرن خیانت و تحمل میکنه که فردا بچه اش بی پدر نشه یا با نامادری نخواد بزرگ بشه.

    خیانت و تحمل میکنه که جامعه فردا بهش به چشم.یه زن مطلقه نگا نکنه، نخواو ازش سواستفاده بشه.
    متاسفانه شما طوری حرف میزنین انگار تو این جامعه نیستین انگار تا حالا عاشق نشدین، انگار از مشکلتت زن مطلقه اصلا آگاه نیستین.

    خداییش چرا گفتین طلاق بگیره، ؟ وجدانا جواب بدین؟ بخاطر دل خودتون نبود؟ ته حرف طلاق بفکر اون بچه هم بودین بی مادر و پدر بخواد بزرگ بشه؟

    بعضی دخترا اولین عشقشونو با همسرشون تجربه میکنن.
    اولین رابطه زناشویی و با همسرشون تجربه میکنن.طوری تربیت شدن که تمام عشقشونو نثار همسرشون بکنن، شما چند ماه با این اقا اشنا شدین همسر ایشون چندین ساله، فرزند دارن ازشون، پس خیلی باید به همسرشون علاقه مند باشن.
    شاید از عشق زیاد دارن وجود دخترانی چون شما رو در زندگیشون تحمل میکنن تا شاید روزی روزگاری همسرشون سرش بسنگ بخوره و کانون گرم خانواده برگرده.

    امیدوارم بهترین تصمیمی و بگیرین ..تصمیمی که پشیمونتون نکنه. و باعث نشه آه و نفرین پشتتون باشه.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : چهارشنبه 05 شهریور 93 در ساعت 21:21

  2. 7 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (پنجشنبه 06 شهریور 93), deljoo_deltang (جمعه 07 شهریور 93), فرهنگ 27 (جمعه 07 شهریور 93), واحد (جمعه 07 شهریور 93), هم آوا (شنبه 08 شهریور 93), تیام (چهارشنبه 05 شهریور 93), رزا (پنجشنبه 06 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.