واقعا مردی که به همسرش خیانت کنه، و شما انتخاب میکنین؟
خب دختر گل فردا بخودتم خیانت میکنه.
از کجا میدونی همسرش میدونه که این مرد بهش خیانت کرده. چقدر جالب که این مرد براحتی حرف از خیانت میزنه و قبح اینکار واسش ریخته بعد شما قصد زندگی باهاش و دارین؟
واقعا بهشون چطور اعتماد میکنین؟
شما هیچ مسولیتی در قبالش ندادین.
ایشون میدونن شما مذهبی هستین و احساساتی، دارن قشنگ سواساتفاده میکنن یادتون باشه شیطان همیشه در کمین ماست ، مراقب وسوسه هاش باشین.
ببخشید اینو میگم ولی اگه همسر ایشون بخواین جدا بشن شما یکی از اون دخترهایی هستین که باعث خیانت این اقا شدین.
شما یکی از دلایلی هستین که باعث جدایی این آقا از خانومشون شدین.
یکی از دلایلی هستین که یک زن زندگیش از هم میپاشه.
یکی از دلایلی هستین که یک بچه بی پدر یا بی مادر میشه.
میدونی بعضی وقتا من با خودم میگم اگه دخترانی مثه شما گول همچین مردانی و نخورن، مردا کمتر خیانت میکنن و بیشتر ترغیب میشن که به رابطه اشون با همسرشون فکر کنن.
اما وقتی دخترها راحت گول مردای متاهل و میخورن، خب متاسفانه مردای متاهل کمتر بفکر درست کردن روابطشون میوفتن.
بهیچ عنوان گول این حرفا رو نخورین، که خودکشی میکنن، شما مسول زندگی هیچکس نیستین. نذارین با این حرفا گولتون بزنن. ، شما هم مثه همون دخترهایی هستین که ایشون باهاشون به همسرشون خیانت میکردن.
چه بسا الان کسان دیگه ای و جز شما نداشته باشن.
شما از کجا میدونین به دخترهای قبلی همین حرفایی که بشما زدن و نگفتن.
از کجا مطمعنی خانومشون از خیانت ها خبر دارن.
از کجا میدونی خانومشون میتونن طلاق بگیرن و شرایطشو دارن ( میدونی چرا این حرفو زدی چون الان ایشون میخواین، چقدر جالب شما میگین جاشون بودین طلاق میگرفتین، خب پس چرا دارین آیندتونو با همچین مردی ترسیم میکنین؟؟؟؟ د آینده میخوین جای همسر ایشون باشین؟)
اینجا تاپیک های زیادی هست که به خانوم ها خیانت شده اما قصد ادامه و بخشش شوهرشونو دارن، چون شرایط طلاق و ندارن!!!!
چقدر راحت حرف از طلاق میزنین!!
خانوم باید حمایت خانوادشو داشته باشه
خانوم باید استقلال مالی داشته باشه
دوست داره فرزندش پیشش باشه
بعضیا مادرن خیانت و تحمل میکنه که فردا بچه اش بی پدر نشه یا با نامادری نخواد بزرگ بشه.
خیانت و تحمل میکنه که جامعه فردا بهش به چشم.یه زن مطلقه نگا نکنه، نخواو ازش سواستفاده بشه.
متاسفانه شما طوری حرف میزنین انگار تو این جامعه نیستین انگار تا حالا عاشق نشدین، انگار از مشکلتت زن مطلقه اصلا آگاه نیستین.
خداییش چرا گفتین طلاق بگیره، ؟ وجدانا جواب بدین؟ بخاطر دل خودتون نبود؟ ته حرف طلاق بفکر اون بچه هم بودین بی مادر و پدر بخواد بزرگ بشه؟
بعضی دخترا اولین عشقشونو با همسرشون تجربه میکنن.
اولین رابطه زناشویی و با همسرشون تجربه میکنن.طوری تربیت شدن که تمام عشقشونو نثار همسرشون بکنن، شما چند ماه با این اقا اشنا شدین همسر ایشون چندین ساله، فرزند دارن ازشون، پس خیلی باید به همسرشون علاقه مند باشن.
شاید از عشق زیاد دارن وجود دخترانی چون شما رو در زندگیشون تحمل میکنن تا شاید روزی روزگاری همسرشون سرش بسنگ بخوره و کانون گرم خانواده برگرده.
امیدوارم بهترین تصمیمی و بگیرین ..تصمیمی که پشیمونتون نکنه. و باعث نشه آه و نفرین پشتتون باشه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)