نگران نباش دوست من. دخترا خلاف پسرها اول محرم یا نامحرم بودنشان توی احساساتشان تاثیر چندانی نداره. و اینطور نیست که تا محرم شدن همه کاری بکنن!!
تو باید فرصت خیلی زیادی به اون بدی. ظاهرا مشکلت حاد نیست چون تمام دخترا این برخورد ها رو دارن. و اصولا خودشونو مفعول میدونن.
تو باید فوق العاده محبتت رو چه زبانی چه رفتاری نشون بدی. البته هر از چند گاهیم به اون تلنگری بزنی. مثلا بشین نزدیکش و اصلا دست بش نزن طوری که فکر کنه نادیده گرفته شده ببین نزدیکتر میشه یانه!!
خب شما هم سنت تقریبا کمه و مشتاقی تا هر چه زودتر همه اتفاقا بیوفته اما عجله نکن. دخترها واسه ابراز احساساتشون به زمان و شرایط بیشتری نیاز دارن.
نگران نباش و امیدوار به آینده ات زندگی با شادی رو با دختری که دوستش داره پایه ریزی کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)