به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    به نظر من پاسخ همه ی دوستان میتونه تا حدی درست باشه . ( به غیر از آقای فرهنگ 27 که فک کنم اون زمان حالشون خوب نبوده چنین پاسخی دادن !!!!! )

    ولی با نظر مدیر همدردی خیلی موافقم . یبار دیگه بخونش .
    درسته که الان این مسائل مهمه و باید پرسیده بشه و جزوه مسائل مهمه زندگی محسوب میشه که بعد ها ممکنه به مشکل بزرگی تبدیل بشه .
    اما نحوه ی پرسش این سوالا و زمانش و اینکه میگین بحث رو دوباره به اونجا میکشونه هم خیلی مهمه.
    تنها راهی که فعلا به نظرم میرسه اینه که مستقیم ازش بپرسی چرا انقد رو این موضوعات تاکید دارین و حتما جواب سوالتو بگیر.
    به طور مثال ایشون میتونه از گرم یا سرد بودن شما با سوالاتی متوجه بشه اما اینکه راجع به لباس زیر میپرسه جای تامل داره . ایشون میتونه در اینده سلیقه شمارو در لباس زیر بپرسه لزومی به پرسیدن این سوال در حال حاضر نیست.

    یه مثال دیگه در مورد خودم میگم اتفاقا برای منم وقتی خواستگاری برام بیاد مسائل جنسی خیلی مهمه و اهمیت میدم خجالتی هم نیستم اما اول صبر میکنم ببینم پسر ازم میپرسه یا نه . بعدش خودم یه سوالاتی رو میپرسم اما نه راجع به نوع لباس زیر یا تعداد دفعات در روز اونم جلسه دوم صحبت ...

    در کل من که خودم یه دخترم که فک میکنم این مسائل خیلی اهمیت داره در این مورد فکر میکنم نگرانیت بی مورد نیست یعنی به قول مدیر میتونه یه سر نخ باشه .
    بقیشم به خودت بستگی داره شاید ادمی نباشی که اگه متوجه بشی قبلا رابطه داشته ادامه بدی . بعضی ها هم هستن به گذشته زیاد اهمیت نمیدن و تا حدی براشون مهمه .
    موفق باشی
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..

    ویرایش توسط anisa : دوشنبه 03 شهریور 93 در ساعت 10:02

  2. 3 کاربر از پست مفید anisa تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 03 شهریور 93), رزا (دوشنبه 03 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 03 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عدم اعتماد برای ازدواج با کسی
    توسط HaD در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 دی 95, 09:01
  2. پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 دی 92, 14:47
  3. پسری معتقد ولی کلافـــــــــــــــه از نیاز جنسی!
    توسط A Weekend Warrior در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 آذر 92, 03:37
  4. رازم را با کسی که مورد اعتماد نبود گفتم
    توسط رستخیز در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 آذر 90, 11:56
  5. چرا نمی شه به کسی اعتماد کرد
    توسط sayehhaye_mah در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 خرداد 87, 06:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.