ظرفو از کابینت بر می داری،توش غذا می ریزی می خوری.چون به پاکیش اطمینان داری.
اگر به پاکیش شک داری،پس دچار سواس هستی.اون دختر مثل همون ظرف پاکه.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
ظرفو از کابینت بر می داری،توش غذا می ریزی می خوری.چون به پاکیش اطمینان داری.
اگر به پاکیش شک داری،پس دچار سواس هستی.اون دختر مثل همون ظرف پاکه.
pooya110 (دوشنبه 03 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)