به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    سلام
    این شد یه تصمیم خوب!
    اتفاقا دوره نتورک پلاس و مفاهیم tcp/ip و osi مهم هستند و تو درک مباحث بالاتر ،عیب یابی و طراحی یه شبکه خیلی کمک می کنند ؛ پس فکر نکن که یه دوره ی الکی و به درد نخوره ؛ البته یه سری سرفصلاش قدیمیه مثلا تو لایه دوم osi پرتوکول token ring ؛
    برای ورود به طراحی سوییچ و روترها که بیشتر تو لایه های دوم و سوم و کمی هم چهارم و مایکروسافت که تو لایه دوم ،سوم، چهارم و به خصوص اول کار میکنند ،مفاهیم نتورک پلاس خیلی کمک کننده هستند. پس با جدیت ادامه بده.مثلا vpn رو در نظر بگیر ؛ داره از پرتوکول sstp که یه پرتوکول لایه دومی هست استفاده میکنه و مثلا خود سرویسش که تویه لایه هفته(البته درستش اینه که بگم 4 tcp/ip) ، حالا ما ندونیم لایه دو و هفت کدومند! دیگه کلا هیچی!
    اگه علاقه داشته باشی طراحی وب هم فک کنم بازاراش خوبه ،البته من اشتباهی که کردم رفتم سراغ asp.net بعد دیدم دیگران با یه cms یه خط برنامه هم نمی نویسند و کلی پول برای یه پروژه میگیرند( در حد میلیون!). اگه خواستی بری تو طراحی وب دیگه اشتباه منو نکن!
    برای مایکروسافت برو mcse2012 ،سیسکوهم یه سال پیش منابعشو آپدیت کرد قبلا 2007 بود.
    کلا اگه کلاسم میخوای بری حتما کتاب های مرجع زبان اصلی رو بخون.
    برای سیسکو از شبیه ساز cisco packet tracer و برای مایکروسافت از vmware + یه عالمه ram استفاده کن!
    این تصمیمت منو خوشحال کرد.کار کردن خیلی میتونه روحیتو بهبود بده.
    موفق باشی!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : شنبه 01 شهریور 93 در ساعت 12:38

  2. 2 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    mohammad-ra (شنبه 01 شهریور 93), SHahr-Zad (شنبه 01 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. موبایل٬تبلت٬ کامپیوتر و .... را چگونه از فرزندمان جدا کنیم؟
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 آبان 94, 12:15
  2. مشکل فنی کامپیوترمن
    توسط mahi91 در انجمن کامپیوتر و اینترنت
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 مرداد 91, 19:46
  3. مشاوره برای ایجاد یک شرکت کامپیوتری
    توسط جاودان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 تیر 90, 11:18
  4. علاقه مندان به کامپیوتر
    توسط eferia در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 26 اردیبهشت 88, 22:06
  5. بانک مقالات کامپیوتر و ICT
    توسط مدیرهمدردی در انجمن کامپیوتر و اینترنت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 مهر 86, 17:35

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.