درود
ازدواج خیلی خوبه یعنی عالیه مخصوصا وقتی همسر خوب هم نصیبت بشه و توی انتخابت دقت کنی و خودتم مهارت های زندگی متاهلی را آموزش دیده باشی و فرد انعطاف پذیری باشی.
من خودم ازدواج کردم و خیلی هم از همسرم راضی هستم اگه پولدار بودم و همسرمم اجازه میداد و مثل خانومم پیدا میکردم 4تا دیگه هم میگرفتم 
البته این قسمتش جهت مزاح و خنده بود ولی این ذهنیتت را بریز دور قرار نیست مثلاب ر فرض مثال یکی طلاق گرفته پس ماهم ازدواج نکنیک یا یکی همسرش خیانت کرده بهش پس ما هم زن نگیریم یا شوهرش خیانت کرده یا معتاده یا دست بزن داره یا خسیسه پس ما هم دیگه به ازدواج بی میل و رغبت بشیم یا یه خانومی مهریشو گذاشته اجرا پس همشون اینجوری هستند و بقول معروف سروته یه کرباسن
http://www.hamdardi.net/thread-154.html
مقاله بالا را مطالعه کن دوست عزیز.
سعس کن مهارت های خودتو افزایش بدی و انعطاف خودت را بیشتر بکنی و خوب تحقیق کن ان شاء الله یه همسر خوب نصیبت بشه.
چند سالته
شغلت چیه چقدر درآمد داری
خونه و ماشین داری
پس انداز داری
- - - Updated - - -
سعی کن از اشتباهات دیگران درس بگیری و با مشاورین و افراد متخصص و باتجربه مشورت کن و بعد تصمیم قطعی بگیر
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)