چه اشکال داره!
دل یک آدم و شاد کردم!!!
بعدشم بنا به خندیدن باشه ما باید بخندیم که مُشک و نوشتن مشت!
تازه از اونورم بهانه میارن ، که من بجای "ک" ، "ت " نوشتم!!!!
بعدشم مُشک و با مَشک اشتباه میگیرن!!!
این یعنی ادبیات فارسی ،زیر صفر!!!!
تازه کره هم از آب ، میگیرن!!!!
حالا فرشته جان! ایشون میخواین به چی بخندن!؟
پ ن: شاید بگی چرا حالا گیر دادی به این ضرب المثل ، آخه من علاقه خاصی به این ضرب المثل دارم ، مادرم زیاد این ضرب المثل و در وصف دختر بیخیال بکار میبرن!









علاقه مندی ها (Bookmarks)