فرشته اردیبهشت تشکر.مهستی جان ما اصلا مبل نداریم...بعدش هم همه ی اینا خرج داره که خانواده بهم نمیده.پول توجیبی که بهم میدن تا قرکن آخر حساب میکنن که خرج چی کردم!؟چه دلتون خوشه...