فرشته اردیبهشت تشکر.مهستی جان ما اصلا مبل نداریم...بعدش هم همه ی اینا خرج داره که خانواده بهم نمیده.پول توجیبی که بهم میدن تا قرکن آخر حساب میکنن که خرج چی کردم!؟چه دلتون خوشه...
تشکرشده 12 در 9 پست
فرشته اردیبهشت تشکر.مهستی جان ما اصلا مبل نداریم...بعدش هم همه ی اینا خرج داره که خانواده بهم نمیده.پول توجیبی که بهم میدن تا قرکن آخر حساب میکنن که خرج چی کردم!؟چه دلتون خوشه...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)