به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 آبان 00 [ 02:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-25
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    17,344
    سطح
    83
    Points: 17,344, Level: 83
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,156

    تشکرشده 742 در 286 پست

    Rep Power
    79
    Array
    آیه جان ببخشید که این حرف رو میزنم اصلا قصد توهین به همسر محترم شما رو ندارم. اما از نظر من آه و ناله کردن یک خصلته که ربط چندانی به پول داری و بی پولی نداره عزیزم. آدمهایی رو میشناسم که با ماهی یک ملیون تومن زندگی میکنن و اگرچه بهشون سخت میگذره اما ناله نمیکنن و برعکس یکی از نزدیکترین افرادی که میشناسم ماهی حدودا چهار ملیون تومن درآمد داره و همش هم داره ناله میکنه که ندارم. فلان چیز رو نخریدم و... این خصلت آدمهاست... نباید آه و ناله ی همسرت باعث بشه که تو قبول کنی که ایشون هیچ نفقه ای به تو نده
    آره باید حرفت رو مستقیم بهش بزنی اما با لحن آرام ومهربان بهش بگو. شوهرت روی خانواده اش حساسه؟ اگه بهش بگی یارانه ای که فعلا میره به حساب باباش رو بده به تو شاید فکر کنه با باباش خصومتی داری...نمیدونم آیه اما این حرف یکم بو دار به نظر میرسه. به نظرم به همسرت بگو بهت نفقه بده بذار راهش رو خودش پیدا کنه بعد اگه اومد گفت پول ندارم و قسط و اینا...بگو خب عزیز دلم وقتی انقدر داره بهت سخت میگذره چرا یارانه ات رو نمیگیری باهاش یک مقداری از قسطهات رو بدی من به خاطر خودت میگم عزیزم و... اینجوری به نظرم بهتره.آیه جان فقط که تو نباید سختی بکشی، به نظر من تو اصلا توقع زیادی نداری... همسرت از ماهی یک ملیون تومن حداقل باید صد تومن رو برای تو که زنشی کنار بگذاره... اگه نمیتونه خب باید قرضی که داده رو پس بگیره... یارانه اش بیاد توی حساب خودش و... اون مرد زندگیته باید به خاطر خوشبختی تو تلاش کنه. البته تو هم نباید ازش انتظارات نامعقول داشته باشی که با توجه به حرفایی که میگی دختر قانعی هستی. آیه جان خانواده ی همسر منم دقیقا مثل خونواده ی شوهر شما هستن و به جز کادویی که سر عقد بهم دادن بقیه ی هزینه ها تماما به عهده ی شوهرم بود اما من چیزی از اونها به دل نگرفتم. تو هم به دل نگیر. به هر حال پدر و مادرشن. سعی کن از خانواده ی همسرت جز احترام هیچ چیز دیگه ای انتظار نداشته باشی اینجوری خیلی راحت تری

  2. 2 کاربر از پست مفید نیکیا تشکرکرده اند .

    aye (چهارشنبه 29 مرداد 93), ساحل75 (دوشنبه 27 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پوچی و تنهایی
    توسط ali09 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 بهمن 95, 02:25
  2. شوهرم عزت نفس و اعتماد به نفسم رو ازم گرفته احساس پوچ بودن تو زندگیم دارم
    توسط امید زندگی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 11:54
  3. نیازمند راهنمایی جهت حل مسائل اعتقادی و ازدواج
    توسط salehe92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 فروردین 94, 12:05
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 خرداد 92, 16:59
  5. پول دوستی و اخلاق خشک همسرم و بی اعتمادی من نسبت به ایشان
    توسط میناز در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 تیر 91, 10:46

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.