سلام دوستان چراهیچ کس به تایپیک من سرنمیزنه چراهیچ کس منوراهنمایی نمیکنه توروخدایه راهی پیش روم بززارید ازوقتی دام میرمسرکار مشکلاتم بیشترشده
روابط عمومیم خیلی ضعیفه
تشکرشده 126 در 49 پست
سلام دوستان چراهیچ کس به تایپیک من سرنمیزنه چراهیچ کس منوراهنمایی نمیکنه توروخدایه راهی پیش روم بززارید ازوقتی دام میرمسرکار مشکلاتم بیشترشده
روابط عمومیم خیلی ضعیفه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)