به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array

    من و کابوس ها ی القاء شده از طرف شیطان

    سلام
    من کابوس های بدی رو هر شب میبینم و بعضی از اون کابوس ها در واقعیت هم برایم رخ میدهد.
    خانم فرشته مهربان تو یکی از تاپیک های قبلی من گفته بودند که این خواب ها القاء شده از طرف شیطان هست،نمی دانم در هر ورق زندگی من حتی تو خوابم هم شیطان وجود دارد اما در هیچ جایی خبری از خدا نیست.
    نمی فهمم چرا شیطان از عاشقی من برای عذاب دادنم استفاده میکنه و نمیدونم شیطان با من چه پدر کشتگی داره،نمیدونم صدایم را میشنود یا نه و نمیدونم چطوری بهش حالی کنم که من هیچ دشمنی با او ندارم ،نمی دونم چطوری بهش بگم و ازش خواهش کنم که از طریق عشق و خواب ازارم نده.
    اخه به من چه ربطی داره خدا برای امتحان شیطان بهش دستور داد تا به ادم سجده کنه؟به من چه ربطی داره که خدا شیطان رو از درگاهش راند؟مگه من مقصر اخراج شیطان هستم؟چرا شیطان به خودش این اجازه رو میده که من رو از طریق عاشقی اذیت کنه مگه من چه هیزم تری بهش فروختم؟
    شیطان یا تو خواب کاری میکنه که دختره رو ببینم یا تو واقعیت،شیطان خوب میدونه من بعد دیدن دختره دعا میکنم تا از غم عاشقی رها شم و خوب هم میدونه که فریاد من به جایی نخواهد رسید پس شروع به سو استفاده میکنه.دیگه تحمل کاراش رو ندارم .
    شما راهی سراغ ندارین این دست از سر من برداره،لااقل کاری نکنه که با دختره روبرو شم و یا تو خواب ببینمش؟
    هر راهی سراغ دارین لطف کنین بهم بگین فقط نگین که به طرف دعا و کمک از خدا برم،من هیچ وقت دیگه بر نمیگردم این یازده سال برام کافیست.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Dreams end تشکرکرده است .

    chaplos (شنبه 18 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منم دوس دارم یه ازدواج موفق جوری ک خودم میخام داشته باشم:(((
    توسط SHahr-Zad در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 93, 23:50
  2. ریخت منحوس جاریمو دیگه نمیبینم
    توسط nahale1 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 01:47
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. داماد کوچک تر از عروس !
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آبان 90, 00:08
  5. دوس دارم یه دختر شاد و پر انرژی باشم:)
    توسط nazlin1990 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 15 مهر 90, 12:05

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.