به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مرداد 93 [ 09:31]
    تاریخ عضویت
    1392-10-14
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    523
    سطح
    10
    Points: 523, Level: 10
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 54 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Bow چرا همش دلم با دیدن یه پسر میلرزه و میرم تو فکرش؟؟؟؟؟

    تمام تایپیکای قبلیو اصلا هیچ.....
    28 سااالمهههههه.....
    فقط میخوام بدونم چرا گاهی با دیدن برخی پسرا قلبم یهو میریزه و چون اعتقاد دارم( از سالها پیش) که عشق یعنی تپیدن و ریزش قلب تو نگاه فکر میکنم عاشقشون شدم و کلاااااااا در یک لحظه منطقم خاموش میشه و میمیره و فکرش مثل خوره میره تو مغزم تا حدی که وسوسه اینکه برم بگم دوستت دارم روز وشب باهام میمونهسالهاست اینطورم، از12 سالگی عاشق میشدم ولی هیچوقت نرفتم به طرف مقابلام بگم..
    با دوتاشون خودشون گفتن تو 13-14 سالگی 2ماه دوس بودم خوب نبودن تموم شد... 14سالگی عاشق یکی دیگه شدم،16سالگی ئوست شدیم،17.5 سالگی بهم پیشنهاد ازدواج دادو اومد با خانوادم حرف زد همه چی خوب بود تا دیدم اصلا نه کار میکنه نه دیگه درس میخونه یرعکس همه پسراا...4سال ازم بزرگتر بود هرچی بهش میگفتم کار کن و درس بخون بهونه میوورد تا ازش سرد شدم...
    دیگه قلبم براش نمیزد... ولب تا 23سالگیم ولم نکرد ولی اخرش سردیم و دیدورفت...
    از وقتی ازین سرد شدم همش عاشق ادمای مختلف میشم...به شششدددددتتتتتت قوی....
    الان دوس پسر دارم...1سال پیش دوس شدیم... 2سال ازم کوچکتره ولی موفقه.. 3تا کار داره، یا اخلاقه،مهربونه، یه شهر دوره، ولی چون ازاول قلبم واسش نتپید هیچوقت از ازدست دادنش نمیترسم....
    تو این یه سال 3بار عاشق شدم و گذروندم بزور...
    به خدا به کسی سعی میکنم نگاه نکنم حتی موقع حرف زدن سرکار و تو خیابون همش سرم پایینه ولی یهو بیهوا چشم بیوفته دیگه هیچی...
    خوش تیپ باشه
    پولدار باشه
    شغل مهمی داشته باشه
    من دیگه جذب میشم میخوام بزور بهش برسم
    خستههههه شددددممممماز خودم متنفرم
    اخریشم امروز سر کار یه پسره اومد کاراشو برسم قشنگ معلوم بود بیکارو علافه و کوچیکتره و. ولی چون خوشتیپ بود قلبم لرزید و دوس پسرمو همه رو فراموش کردم و ساعتی تو فکرش بودم...
    من چیکاااااااااارررررررر کننننمممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خخخخددددددااااااا......

  2. کاربر روبرو از پست مفید shenevande تشکرکرده است .

    mohammadam (جمعه 17 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. استخاره تو ازدواج جایگاهی داره؟؟؟؟؟
    توسط محمد هم دل در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 اردیبهشت 96, 09:15
  2. میشه با یه پسر6ماهه درس بخونم؟؟؟؟؟
    توسط مامان کوچولو در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 02 مهر 95, 13:49
  3. تو رابطم با اقا پسری دچار دوراهی شدم... امیدوارم کمکم کنین
    توسط فاطیمام در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 08 خرداد 95, 23:30
  4. مال من و تو نداره؟؟؟؟؟ گیج شدم بخدا
    توسط پریماه در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 17 دی 90, 13:12
  5. فوری فوری :در مونده تو برخورد با پسرم!
    توسط sahar49 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 اردیبهشت 90, 01:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.