نمی تونی یه سال مرخصی بگیری و بهش بگی اگه مشکلت شاغل بودن منه نمیرم سر کار؟
تشکرشده 263 در 86 پست
نمی تونی یه سال مرخصی بگیری و بهش بگی اگه مشکلت شاغل بودن منه نمیرم سر کار؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)