به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 مرداد 93 [ 09:55]
    تاریخ عضویت
    1392-2-19
    نوشته ها
    92
    امتیاز
    1,339
    سطح
    20
    Points: 1,339, Level: 20
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    101

    تشکرشده 64 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چشم چرانی یک مرد تا چه حدی قابل نادیده گرفتن است؟؟؟؟؟

    با سلام خومت دوستان عزیز.
    من پارسال هم توی این سایت چند تا تاپیک در مورد مشکلاتم داشتم که اون مشکلات تا حدودی با تغییراتی که توی خودم ایجاد کردم ( سیب زمینی شدن!!) و تا حدودی هم همکاری شوهرم (البته به قیمت پیش رفتن تا طلاق) حل شدن.
    اما مشکلی که الان میخوام مطرحش کنم چشم چرانیه.
    من و شوهرم 4 ساله ازدواج کردیم.یک سال هم عقد بودیم.در حال حاضر هم من باردارم.
    متاسفانه چون دوران عقد شوهرم شهر دیگه ای کار میکرد نتونستم اونطور که باید بشناسمش.اما الان توی شهر خودمون کار و زندگی میکنیم.
    مشکل من چشم چرانی شوهرمه.توی خیابون که میریم هر زنی که از کنارمون رد میشه و یه خورده تیپ و قیافه خوبی داره شوهرم بهش زل میزنه.توی مهمونیا همینطور.هر زنی از جلوش رد میشه کاملا با نگاهش دنبالش میکنه.واقعا حس بدی پیدا میکنم با این رفتارش.اوایل ازدواج یکبار این موضوع رو مطرح کردم که انکار کرد و شدیدا واکنش نشون داد و دعوا و ..... منم چون احساس میکردم بی منظوره دیگه بیخیال شدم .شاید هم احساسم درست نباشه.نمیدونم.اما با خودم به نتیجه نرسیدم چون با تکرار این رفتار زشت هر بار به هم میریزم.جالب اینجاست که از من میخواد توی مهمونیا روسری بپوشم و آرایش زیاد هم نکنم
    شوهرم یه آدم کاملا مذهبیه.نماز و روزشو کاملا بجا میاره.من خیلی مذهبی نیستم.اما نمازمو میخونم.روزه هم تا جایی که توان داشته باشم.
    از نظر قیافه شوهرم خوبه منم خوبم.هر دو متوسط به بالا و به هم میایم (به نظر اطرافیان)

    شوهرم به من خیلی ابراز علاقه میکنه و هوامو داره البته به جز وقتی که پای خانوادش در میان باشه!

    حالا من موندم چطور با این رفتار زشت کنار بیام.واقعا تحملش برام سخته.در ضمن چند بار هم خانوادم در این مورد بهم تذکر دادن.پس مطمئنم که توهم نیست.واقعا ممکنه بی منظور باشه؟؟؟ که حتی اگر هم باشه چیزی از زشتیش کم نمیکنه.

    صلاح هست دوباره موضوع رو باهاش مطرح کنم؟؟؟
    ممنون از راهنماییتون.

  2. 2 کاربر از پست مفید tabasom321 تشکرکرده اند .

    نیکیا (چهارشنبه 08 مرداد 93), سرگشته دوست (چهارشنبه 08 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.