به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 تیر 94 [ 19:49]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,831
    سطح
    25
    Points: 1,831, Level: 25
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    45

    تشکرشده 122 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیا این نشانه وابستگی شدید این آقا و دخالت زیاد خانواده ایشون نیست آیا این رفتارها طبیعیه؟

    من خواستگاری دارم که دوبار باهاشون صحبت کردم بار اول که در حضور مادرشون که اومده بودن شروع کردن مسائل و خواسته هاشونو عنوان کردن و هرچیزی که می گفت مادرش تصحیحش می کرد و یا جملشو تکمیل میکرد برام عجیب بود که با این سن و سالش اینجوریه

    به هرحال دفعه دومم که اومدن ما جداگونه از خانواده ها رفتیم صحبت کردیم صحبتامون بهتر بود و یکی دوتااز شرایطشو که من نمی تونستم قبول کنم گفت حالا بازم اگر خواستین راجع بهش صحبت کنیم شاید دربارش متقاعد شدین و منم فعلا نظرم 50 50 بود و گفتم راجع بهش باید فکر کنم که بعد این آقا گفت با بزگترا این موضوعو مطرح می کنیم ببینم نظر اونا چیه گفتم صحبتای ما خصوصی بوده و من با مطرح شدنش تو ی جمع موافق نیستم
    ولی بازم وقتی رفتیم بیرون مادرشون پرسیدن که خوب چی گفتین و چی شد بگین تا من راهنماییتون کنم که پسرش به من گفت اگر می خواین مسائلو بگین

    خلاصه که از اونا اصرارو از من انکار خلاصه موضوعاتو و حرفای منو اونجا به شور و مشورت گذاشتن و هر چیم پدرش می خواست نظری بده مادرش می پرید وسط حرفش و نمی ذاشت ایشون حرف بزنه بعدم مادرش با یه لحن بدی به من گفت اینم در نظر بگیرید که شما دانشجویید و هر کسی اینو نمی پذیره جوری شده بود که اینقدر عصبانی بودم از رفتار و حرفای مادرش که فقط آرزو می کردم زودتر پاشن برن ولی سعی کردم با ادب و احترام و البته سکوت حرفاشونو گوش بدم

    جالب این بود که قبلش پسرشون دائم می گفت من مادرم خیلی با فرهنگه و اهل دخالت تو زندگی ماها نیست آیا این فرهنگه؟
    اینم بگم که این آقا حدود 10 سال از من بزر گترن و حدود 35 سال سن دارن

    حالا سوال من اینه که شمایی که تجربه خواستگاری دارید ایا این رفتارا طبیعیه من خودم دوتا برادرم ازدواج کردن و بین خواستگارای خودمم اینجوریشو تا حالا ندیده بودم

    آیا این نشانه وابستگی شدید این آقا اونم با این سن نیست که راجع به صحبتای خصوصی به این شکل توی جمع با خانوادش حرف می زنه و اونام با این لحن راجع به حرفای من نظر می دن

    ویرایش توسط جویا : یکشنبه 05 مرداد 93 در ساعت 15:27

  2. کاربر روبرو از پست مفید جویا تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (دوشنبه 06 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 فروردین 97, 23:06
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. من زیادی عجولم یا این تاخیر طبیعیه؟؟؟؟!!
    توسط فرین در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 مرداد 90, 03:33
  4. با شوهرم که زیاد برام احترام قائل نیست چطور برخورد کنم؟
    توسط شعله در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 آبان 87, 13:09
  5. زیباترین و مهمترین هنر زندگی چیست ؟!
    توسط elina در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 10 آبان 87, 11:11

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.